Telefonu – ir asmeninė informacija apie socialinį draudimą
Kokio dydžio pensija ar pašalpa bus paskirta, kada tai bus padaryta, kada ir kaip ji bus išmokėta, – šiuos ir kitus asmeninius duomenis gyventojai nuo šiol galės gauti paskambinę į „Sodros“ informacijos centrą telefonu 1883, praneša „Sodra“.
Norintis sužinoti asmeninę informaciją, į „Sodrą“ paskambinęs klientas pirmiausiai bus paprašytas „Sodros“ konsultantui padiktuoti unikalų kliento identifikavimo kodą iš vienos raidės ir aštuonių skaitmenų, taip pat savo vardą bei pavardę.
Šį kodą kiekvienam galima gauti prisijungus prie elektroninės gyventojų aptarnavimo sistemos (EGAS) arba su asmens dokumentu užsukus į bet kurį „Sodros“ teritorinį skyrių. Kartą suteiktas identifikavimo kodas galios 5 metus.
Pagal kodą atpažinęs klientą „Sodros“ konsultantas galės suteikti jam visą asmeninę informaciją, kuri šiuo metu teikiama tik teritoriniuose skyriuose.
Pavyzdžiui, ar (ir kada) „Sodroje“ gautas prašymas skirti pensiją, ligos, motinystės pašalpą ar nedarbo draudimo išmoką, kokio tiksliai dydžio ši išmoka bus, kada ji bus pradėta ir baigta mokėti ir pan.
Jeigu gyventojas identifikavimo kodą pames, jį bet kada galės rasti asmeninėje paskyroje prisijungęs prie EGAS. Jeigu klientas nesinaudoja internetu, apie pamestą kodą galės pranešti „Sodros“ informacijos centrui, o atvykus į teritorinį skyrių jam bus suteiktas naujas kodas.
Informacijos šaltinis: www.socmin.lt