Klientų aptarnavimo vadybininkas(-ė)
Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis:
Šioje darbo pozicijoje atsiliepinėsite į įmonių klientų skambučius, atsakinėsite į gautus el. laiškus.
Reikalavimai darbuotojui:
Noras padėti skambinančiam klientui. Nebaisu skambinti ir siūlyti mūsų partnerio prekes ir paslaugas. Nuolatinis noras mokytis ir tobulėti. Nors vienos užsienio kalbos mokėjimas.
Įmonė siūlo:
Lengvai derinamą slenkantį darbo grafiką - galite rinktis ne pilną etatą arba darbą naktimis. Pagalbą, palaikymą ir išsamius pradinius mokymus - tapsite tikru savo srities profesionalu. Nuolatinius mokymus ir ugdymą klientų aptarnavimo srityje. Visas darbui reikalingas priemones. Mokymai bei darbas gali būti nuotoliniu būdu.
Apie įmonę:
Net 30 metų Lietuvoje sėkmingai veikiantis ir kvalifikuotus specialistus suburiantis skambučių centras, kuris teikia paslaugas valstybės ir privataus sektoriaus įmonėms.